Wednesday, April 20, 2005

selamat tinggal kenangan...

dengan hati yang gembira
aku melangkah megah menuju ke A & R
dengan rasa syukur aku bergegas mengisi borang
dalam hati tuhan saja yang tahu
betapa gembira akhirnya
tamat pengajian

kali terakhir aku melangkah ke finance division
kali terakhir aku melangkah ke perpustakaan
kali terakhir aku melangkah ke mahallah safiyyah
kali terakhir juga aku melangkah ke security division

dalam kegembiraan pada wajah yang aku pamerkan
tiba-tiba terasa satu perasaan yang mengharukan
seluruh tubuhku rasa kaku
anak tekakku kering dan terus membisu

aku melihat ke kiri
aku melihat ke kanan
lalu aku tunduk
menahan pilu dan sendu
selamat tinggal kenangan....

hati ku bagai dirobek tatkala kakak secutity dengan tidak menahan menggunting card matrik ku,,,huaaaaaaaaa......kad matrik dah kena potong,,,,,sedih la pulak,,,,,IIUM, adakah kau akan merinduiku tatkala aku mengharungi dunia pekerjaan? perkahwinan? kekeluargaan? kematian? walaupun tiada jawapan yang pasti, namun aku pasti akan merinduimu IIUM....heheheh,,

1 Comments:

Blogger Falah Dizar Adviator said...

best nya!!!!!

7:45 AM  

Post a Comment

<< Home