Tuesday, April 19, 2005

Alhamdulillah, syukur pada Allah..

Kehadapan Mu ya Allah, aku mengucap syukur
Kehadapan Mu ya Allah, aku memohon ampun
Kehadapan Mu ya Allah, aku berdoa
Kehadapan Mu ya Allah, aku berharap
Kehadapan Mu ya Allah, aku berusaha

Kadangkala aku alpa pada dunia yang sementara
Kadangkala aku leka memuji mumuja dunia
Kadangkala aku putus asa dengan kegagalan yang ada
Kadangkala aku marah dengan kekurangan yang tersedia

Namun aku kembali pasrah dengan ketentuan Mu
Namun aku kembali yakin dengan janji janji Mu
Namun aku kembali setia pada kasih sayang Mu
Namun aku kembali cinta pada agama Mu

Ya Allah Kau Maha Pemurah, limpahkanlah rezekiMu padaku
Ya Allah Kau Maha Penyayang, selimutilah aku dengan kasih sayangMu
Ya Allah Kau Maha Pengampun, maafkanlah dosa dosaku
Ya Allah Kau Maha Pembimbing, pimpinilah aku ke jalan yang benar

Aku manusia biasa
Penuh dengan kekurangan
Penuh dengan nafsu dan godaan
Ada kalanya aku leka
Ada kalanya aku terlupa
Namun Kau sentiasa ada
Namun Kau sentiasa menerima

Kepadamu Ya Allah
Sedaya upayaku agamu kupelihara
Kepadamu Ya Allah
Seadanya kasih sayangku ku beri padamu
Kepadamu Ya Allah
Aku cuba tidak leka
Kepadamu Ya Allah
Ku kupanjatkan setinggi tinggi syukur

These words are my own, lahir dari ujung jantung, pinggir hati, thanks to Allah, ive passed my exams, thanks to Allah, ive managed to grad, thanks to Allah, i'm still alive,,thank you Allah

0 Comments:

Post a Comment

<< Home